Office Manager (Receptionist)
Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
- Evidenta,structurarea și organizarea documentației interne a companiei;
- -Prelarea apelurilor telefonice.
Cerinte:
- Experiență de lucru într-o poziție similară constituie un avantaj;
- Abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint;
- Vorbirea fluentă a limbilor rusă, română,(engleza va constitui un avantaj);
- Rezistență la situații de stres;
- Calități personale: comunicabilitate, grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, capacități organizatorice, spirit de echipă, responsabilitate.
Program de lucru - Luni-Vineri 09:00-18:00 Persoanele interesate pot expedia CV-ul la e-mail strategic@strategic.md
|