Angajăm:

Office Manager (Receptionist)

Responsabilitati:

  • Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
  • Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
  • Administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
  • Evidenta,structurarea și organizarea documentației interne a companiei;
  • -Prelarea apelurilor telefonice.

Cerinte:

  • Experiență de lucru într-o poziție similară constituie un avantaj;
  • Abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint;
  • Vorbirea fluentă a limbilor rusă, română,(engleza va constitui un avantaj);
  • Rezistență la situații de stres;
  • Calități personale: comunicabilitate, grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, capacități organizatorice, spirit de echipă, responsabilitate.

Program de lucru - Luni-Vineri 09:00-18:00
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la e-mail strategic@strategic.md


moldovajob.md