Taxreturn - compania specializată în recuperare impozitelor din străinătate, este în căutarea unui Office manager, care dorește să lucreze într-un colectiv de profesioniști și să își creeze o carieră de succes. Acceptăm la interviu persoane de orice vârstă și experiență, iar tinerii sunt încurajați să vină și ei la interviu.
|
Cerințe:
- Capacitate de învățare, abilități de organizare;
- Utilizarea liberă a calculatorului (word, excel);
- O bună cunoaștere a rețelelor de socializare;
- Cunoașterea limbii române și limbii ruse (limba engleză v-a constitui un avantaj);
- Bune abilități gramaticale în vorbire și scris.
Responsabilități:
- Organizarea documentației în companie, trimiterea corespondenței;
- Asigurarea oficiului cu birotică si alte lucruri necesare în birou;
- Corespondenta cu clienții pe site-ul companiei si pe rețelele de socializare;
- Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la serviciile prestate de către companie;
- Redirecționarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clienților și conectarea loc cu persoana ce va satisface nevoile acestora;
- Alte sarcini aferente funcției, parvenite de la conducere.
Oferim:
- Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
- Un birou confortabil;
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- Salariu competitiv și achitat la timp;
- Pachet social;
- Regim de lucru: luni-vineri, 9.00-18.00.
Menționează în subiectul mesajului "Office manager // rabota.md". E-mail: taxreturn.hr@gmail.com
|
|
|