Angajăm:

Manager oficiu

Cerințe față de candidat:

  • Cunoașterea limbilor: româna, rusă;
  • Comunicabilă, punctuală, serioasă;
  • Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită;
  • Cunoaștere PC la nivel utilizator;
  • Spirit de lucru în echipă.

Descrierea postului:

  • Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
  • Primirea, direcționarea și gestionarea corespondenței on-line;
  • Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner);
  • Aprovizionarea oficiului cu materialele necesare (rechizite de birou, etc.);
  • Evidența documentelor (contractelor, ș.a.) cu clienții companiei;
  • Alte atribuții de secretariat.

Vei beneficia de următoarele condiții:

  • Salariu motivant şi KPI-uri;
  • Program de lucru: Luni-vineri, orele 9:00 - 18.00, cu pauză de masă o oră;
  • Pachet social complet;
  • Telefon mobil;
  • Lucru într-o echipă tânără şi ambiţioasă.

Aplică acum, trimite CV-ul la adresa proipoteca.md@gmail.com.


moldovajob.md