Angajăm:

Administrator Recepție, Recepționist (f/m)

Calități necesare:

  • Responsabilitate;
  • Disciplina și punctualitatea;
  • Seriozitate și politețe;
  • Comunicabilitate.

Această funcție, presupune:

  • Întâmpinarea clienților intr-un stil deosebit !
  • Efectuarea programărilor prin intermediul telefonului /rețele de socializare( se efectuează în aplicație);
  • Lucrul cu aparatul de casă,îndeplinirea registrului ;
  • Priceperea de a lucra cu casieria(achitare card/numerar).
  • Menținerea standardelor de muncă la nivel înalt și monitorizarea proceselor interne și coordonarea lor ;
  • Dezvoltarea cooperării între angajați;
  • Sugestii pentru îmbunătățirea ,dezvoltarea și creșterea salonului;
  • Întâmpinarea clienților și comunicarea cu oaspeții noștri ;
  • Controlul lucrului,disciplinei și punctualității meșterilor ;
  • Evidența și monitorizarea materialelor consumabile;
  • Efectuarea pozelor;
  • Lucru cu CRM-program

Pentru noi este important:
- Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat (Specialistii sunt din Thailanda - e necesar si engleza la nivel conversational)
- Competențe de gestionare a unui colectiv;
- Capacitatea de organizare a timpului.
- Experiența de muncă în domeniu va constitui un avantaj;

În cadrul companiei noastre, veți beneficia de:
- Un salariu motivant și achitat la timp (salariu fix +%din programări +vânzări);
- Orar de lucru 2/2;
- Petreceri corporative;
- Lucru într-o echipă tînără și ambițioasă.
- Posibilitate de a cistiga suplimentar

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu atasarea obligatorie a fotografiei personale, la adresa electronică: office@royalthai.md

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu atasarea obligatorie a fotografiei personale, la adresa electronică: office@royalthai.md 

Număr de contact 069355331
sau whatsapp +79037866888


moldovajob.md