Indigo Grup este în căutarea unui nou coleg:

Supervizor BTL

 
Cine suntem noi?
Indigo Grup este o agenție locală de comunicare, fondată în 2003, cu servicii complete și echipe multidisciplinare, orientate spre dezvoltare strategică: Echipa de Creație, Serviciu Clienți, Media, SMM și BTL & evenimente. În acest rol vei face parte din echipa BTL & evenimente.
 
Despre ce este activitatea Echipei BTL & evenimente?
Proiectele BTL pe care le realizăm sunt despre creșterea popularității unui produs sau serviciu, promovarea mărcii și menținerea imaginii sale, poziționarea și prezentarea unui brand, în care consumatorii dezvoltă un atașament emoțional față de acesta și produsele sale.
Printre proiecte BTL se numără campanii de promovare în magazine, sampling-uri în diverse medii (stradal, mall-uri, magazine, horeca, etc.), caravane, festivaluri și altele pe care te invităm să le afli.
 
Despre ce este acest rol?
În acest rol vei fi persoana cheie de legătură dintre managementul echipei BTL și echipa de promoteri, astfel contribuind la realizarea campaniilor BTL la cel mai înalt nivel, cu atenție la fiecare detaliu.
 
Care sunt responsabilitățile cheie?

  • Formarea propriului portofoliu de promoteri, pe care îi vei include în activitățile BTL;
  • Instruirea echipelor de promoteri cu privire la activitatea acestora în cadrul proiectelor și   evenimentelor BTL;
  • Coordonarea și monitorizarea calității muncii prestate de echipa de promoteri;
  • Pregătirea înainte de eveniment și asigurarea stocurilor necesare de materiale promoționale pentru campaniile BTL desfășurate;
  • Asigurarea amplasării materialelor vizuale (bannere, stand-uri) în cel mai vizibil loc pentru consumator, astfel încât echipa de promoteri să poată desfășura activitatea eficient;
  • Monitorizarea funcționării utilajelor promoționale în timpul desfășurării campaniilor/evenimentelor, fiind pregătit pentru intervenție promptă în caz de depistare a defectelor sau funcționare neconformă;
  • Efectuarea raportării foto detaliate, care include: produsul promovat, echipa promo, consumatorii, zona de activare, materialele promoționale utilizate și alte elemente care pot fi utilizate pentru descrierea și argumentarea activității desfășurate. 

Ce competențe și calificări să deții?

  • Experiența de lucru în poziție similară va fi binevenită;
  • Abilități de comunicare interactivă, pentru a putea gestiona echipa de promoteri;
  • Entuziasm pentru a-i ghida pe ceilalți într-un mod în care vei fi înțeles și urmat;
  • Atenție riguroasă la detalii, cu convingerea că niciun detaliu nu este prea mic pentru a fi trecut cu vederea;
  • Abilitatea de a gestiona multiple sarcini în timp util;
  • Curiozitate pentru proiecte noi și implementarea ideilor ieșite din comun;
  • Permis de conducere categoria B. Deținerea unui automobil propriu va fi un mare avantaj – noi asigurăm consumul de combustibil pentru deplasările în timpul orelor de muncă. 

Ce oferim?

  • Posibilitate de angajare atât cu program full-time, cât și part-time;
  • Pentru program full-time: salariu fix + remunerare per proiect;
  • Pentru program part-time: remunerare per project;
  • Mediu de lucru favorabil dezvoltării, într-o echipă profesionistă și prietenoasă;
  • Oportunitatea de avansare profesională – dezvoltarea fiind una dintre valorile noastre fundamentale;
  • Mediu de lucru unde te vei simți în apele tale.

moldovajob.md