Elenergy angajează:

Asistent Director

Salut!

Mă numesc Oleg. Sunt fondatorul unui grup de companii cu genuri de activitate aparent absolut din diferite domenii: import si vanzare panouri solare și accesorii, digital marketing, livrare flori  etc. Precum puteai sa citesti in alt anunț de pe profilul acestei companii ne dezvoltăm rapid și dacă la etape incipiente e destul de ușor după o companie sa o construiesti si sa o cresti pe următoarea, pai sa dezvolți la un nivel cuvenit pe toate impreuna deja functionabile e chiar dificil. La moment ne reușește, și toate companiile au poziție foarte bune pe piața în domeniile sale, dar îmi ia foarte mult timp și eforturi.  Creștem, avem nevoie de oameni noi, dar totul asta trece prin mine și am nevoie de cineva care ar putea sa mă ajute sa facem ordine impreuna în toate aceste sarcini și idei, să reușim să realizăm și să implementăm tot ce ne propunem, să menținem totul la nivelul cuvenit și poate să creștem și mai rapid. 
Cine ar fi persoana potrivită pentru acest post: E greu de formulat. Dar la sigur e nevoie de cineva cat mai multilateral dezvoltat și foarte inteligent, maxim responsabil și cu un perfecționism sănătos. Nu este un lucru ușor sau un post de secretară
Trebuie foarte bine sa prietenești cu cifrele și statistica, fără asta nu vom merge departe și cred nici nu vom da startul. Dar la fel dacă e nevoie trebuie sa poți scrie un articol coerent, frumos si evident fără erori de gramatica sau sintaxa. Ai prins firul? Sarcini din diferite domenii, care necesită calități diametral opuse și toate realizate la un nivel destul de bun. Și evident ca totul nu se limitează la exemplele de mai sus sau la lucrul de oficiu. Dacă e nevoie sa te deplasezi în alt colț al orașului, poate sa eliberezi cuiva marfa de urgență, să mergi la vreo organizație de stat care nu rapunde la telefon să afli careva informatie toate sunt sarcinile tale și din nou nu se limitează aici.
 
Nu se cere imposibilul, dar se cere dorință, un pic de creativitate și energie. Dacă dorești să găsești soluția - o găsești.Nu știi sa faci un banner in photoshop? Trebuie sa știi cum repede sa găsești un specialist care știe și îl va face la preț rezonabil.
 

Pe scut pe cine căutăm? Pe un(o) tocilar(a) perfectionist(a) cu abilități foarte bune de comunicare și încrezut(a) în sine. Și da, ei exista. Dar dacă cumva te vezi în textul scris până acum și nu corespunzi ultimului abzat - aplică! Nimic nu e bătut în cuie.

Dezavantajele acestui post:
-În viața mă strădui sa fiu maxim sincer, dar asta își are amprenta prin faptul ca sunt uneori prea direct. Dacă ai greșit și nu îmi place ceva vei afla despre asta deodată. Deci e nevoie de rezistență la critică.
-Unor tempoul meu de voce le pare un pic ridicat, ba mai mult uneori într-adevăr voi ridica vocea la tine. E inevitabil. Deci trebuie sa ai rezistenta și la asta.
- Dacă ai fost instruit(ă) o singura data, îți voi arăta încă o dată, dar dacă după a doua oară nu memorezi și nu iți notezi instrucțiunea aici trecem la punctele 1 și 2. Nu suport incompetenta, dar daca esti perfectionist(ă) și tu - cred mă înțelegi.

Avantajele acestui post de munca:
-Salariu motivant(pe cat de motivant depinde doar de tine) și achitat la timp;
-Posibilitatea de a primi ulterior un post cheie în una din companii;
-Posibilitatea de a învăța multe lucruri noi într-un scurt timp;
-Compensarea deplasărilor prin oraș cu interes de serviciu (combustibil pentru mașina personală sau taxi);
-Lucrul în oficiu de clasa A pe bd. Negruzzi;
-Ceai, cafea, biscuiti și bomboane. Dacă ții la figură va fi nevoie de voința, dar suntem siguri ca vei reuși ;)
-Un colectiv tanar și prietenos.

Cerințe obligatorii pentru solicitant(ă):
- Bune abilități de comunicare;
- Aspect prezentabil;
- Acuratețe, punctualitate, diligență;
- Rezistență la stres;
- Limbile rusă și română scris și vorbit la nivel înalt;
- Utilizator PC FOARTE bun (word, excel, power point, photoshop);
- Utilizator de internet încrezător (produse google, facebook, youtube);
- Capacitatea de a găsi rapid informațiile necesare, de a le analiza și de a oferi concluzii gata făcute (corecte);
- Inițiativă. Având o sarcină în fața ta, găsești modalități și mijloace de a o rezolva pe cont propriu (Google, prieteni etc.) și nu te plângi că nu ai făcut asta niciodată și nu știi cum să o faci.
 
Va fi un avantaj:
- Engleza la nivel înalt;
- Permis de conducere categoria B și experiența de conducere de minim 2 ani;
- Mașină proprie;
- Experiența într-o poziție similară;
- Experiență în domeniul IT, floristic, imobiliar și/sau vanzari de panouri solare.
 
Lista sarcinilor pe care va trebui să le rezolvați este foarte diversă. Dar sarcina ta principală este să eliberezi timpul directorului rezolvând sarcinile legate afacerile gestionate sau de zi cu zi.

Program de lucru: Luni-Vineri - de la 10 la 19.

 
Candidații interesați sunt rugați sa expedieze CV-ul, obligator cu poza, la hr@elenergy.md
 
Asigurați-vă că indicați de ce doriți acest post și de ce ar trebui să vă angajez anume pe Dvs.
 
Vă rugăm să indicați postul pentru care aplicați în subiectul e-mailului dvs.


moldovajob.md