Responsabilități: - evidența în 1C a contractelor, a încasărilor, plăților ș.a.; - prelucrarea extraselor bancare, registrelor de casă; - incasarea si efectuarea plăților; - lucrul cu debitorii etc.
Cerințe: - limba de stat și rusă la nivel avansat; - persoană pozitivă, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare; - orientare spre rezultate; - experienţa în contabilitate sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj; - cunoașterea sistemului de evidență contabilă 1C constituie un avantaj. Noi oferim: - Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără, dinamică, profesionistă. - Contract individual de muncă + pachet social; - Salariu fix + % din propriile vânzări; - Program de lucru: Luni-Vineri orele 09:00 - 18:00. Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul pe adresa de e-mail: info@citybroker.md
|
|
|