Firma importator si distribuitor de produse de uz casnic cauta candidati la functia de:
|
Office Manager / Ajutor Contabil
Cerinţe faţă de candidaţi: - Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8); - Abilitati de lucru cu Adobe Photoshop; - Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie; - Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat; - Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare; - Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă); - Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi: - Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale); - Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă; - Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.); - Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite; - Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei; - Expediere de scrisori; - Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
|
|
|