Firma importator si distribuitor de produse de uz casnic cauta candidati la functia de:

Office Manager / Ajutor Contabil

Cerinţe faţă de candidaţi:
- Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8);
- Abilitati de lucru cu Adobe Photoshop;
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.

Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite;
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Expediere de scrisori;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.

Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.


moldovajob.md