Ești în căutarea unui nou job interesant, cu activități diverse? Agenția de comunicare Proimagine își mărește echipa.

Specialist Comunicare și PR

Echipa Proimagine își caută un nou coleg - specialist în comunicare relații publice, cu un strop de experiență în acest domeniu și cu multă pasiune și dorință de dezvoltare.
Căutăm o persoană pasionată, profesionistă, capabilă să lucreze într-un mediu dinamic și provocator, dornică să-și aducă o contribuție în echipă, capabilă să lucreze independent, dar să fie și un bun coechipier, orientată către soluții și rezultate.

Responsabilități:

  • Dezvoltarea și implementarea campaniilor de comunicare pentru clienți/proiecte;
  • Coordonarea activităților de comunicare ale clienților;
  • Elaborarea materialelor de comunicare, coordonarea procesul de editare și producere a acestora;
  • Editarea comunicatelor de presă și a content-ului social media;
  • Comunicarea eficientă și gestionarea relațiilor cu mass-media;
  • Identificarea instrumentelor eficiente de promovarea ale proiectelor sau companiilor;
  • Realizarea media-planurilor, coordonarea plasărilor articolelor comerciale, monitorizarea media;
  • Realizarea rapoartelor campaniei PR (per proiect, per contract etc.);
  • Participarea la ședințele de lucru cu clienții și prezența la evenimentele clientului;
  • Asigurarea suportului din punct de vedere al comunicării în organizarea evenimentelor publice ale clienților;
  • Elaborarea conceptelor de PR & promovare pentru clienții companiei;
  • Scrierea comunicatelor de presă, a advertorialelor, scenariilor pentru reportajele comerciale, etc;
  • Experiența în jurnalism și/sau marketing va constitui un avantaj.

Cerințe către candidați: 

  • comunicarea fluentă în limba română, rusă și engleză;
  • utilizarea calculatorului la nivel avansat;
  • operare cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR (infografice, spoturi video, newsletter etc.);
  • experiență în gestionarea rețelelor de socializare (Facebook și Instagram);
  • abilități de planificare și organizare;
  • abilitatea de a se adapta rapid la diferite situații, provocări și sarcini în schimbare;
  • creativitate și inovație;
  • responsabilitate, punctualitate și adaptabilitate;
  • spirit de echipă și inițiativă;
  • bune abilități organizatorice.

Despre PROIMAGINE

  • companie de comunicare creativă full-service, fondată în decembrie 2010, care asigură managementul proiectului de comunicare de la A la Z – de la propunerea conceptului creativ, pâna la implementarea propriu-zisă, măsurarea eficienței proiectului de comunicare și raportare
  • agenția de comunicare din țară cu cea mai largă gamă de servicii: comunicare și relații cu mass-media, coordonarea și organizarea evenimentelor de la A la Z, consultări marketing, strategii pentru comunicări corporative, comunicări interne, CSR, servicii digital și social media, training-uri în comunicare, management în situații de criză

moldovajob.md