Agenţia de publicitate anunţă loc vacant pentru postul de:

BTL & events Account manager

Cine suntem noi?

Indigo Grup este o agenție locală de comunicare, fondată în 2003, cu servicii complete și echipe multidisciplinare, orientate spre dezvoltare strategică: Echipa de Creație, Serviciu Clienți, Media, SMM și BTL & evenimente. Avem experiență atât la nivel local, cât și internațional în furnizarea de competență și expertiză în strategiile de comunicare și conștientizare, orientate să realizeze obiectivele fiecărui client. 

Un pic despre activitatea Echipei BTL:

Proiectele BTL pe care le realizăm sunt despre creșterea popularității unui produs sau serviciu, promovarea mărcii și menținerea imaginii sale, poziționarea și prezentarea unui brand, în care consumatorii dezvoltă un atașament emoțional față de acesta și produsele sale.

Printre proiecte BTL se numără campanii de promovare în magazine, sampling-uri în diverse medii (stradal, mall-uri, magazine, horeca, etc.), caravane, festivaluri și altele pe care te invităm să le afli. 

Despre ce este acest rol?

Acest rol oferă libertate în gândire și exprimare, creativitatea fiind un element cheie. Cea mai importantă sarcină este de a aduce consumatorul final cât mai aproape de bunurile sau serviciile mărcii.  Este un domeniu dinamic și activ, care nu te lasă să te plictisești din punct de vedere profesional. 

Care sunt responsabilitățile cheie?

  • Crearea și implementarea conceptelor de promovare și comunicare BTL
  • Elaborarea și lansarea comenzilor interne (brief-uri), a bugetelor în baza comenzilor primite
  • Comunicarea cu clienții, furnizorii de materiale, prestatorii de servicii și alți participanți implicați
  • Gestionarea implementării tuturor detaliilor din conceptul planificat pentru activități
  • Monitorizarea, analiza și propunerea de îmbunătățire a proceselor
  • Elaborarea rapoartelor 

Ce competențe să deții?

  • Experiența de lucru în poziție similară va fi binevenită
  • Abilități puternice de comunicare pentru a face față interacțiunii cu echipa, furnizorii și clienții
  • Abilitatea de a gestiona multiple sarcini în timp util
  • Cunoștințe elementare de contabilitate, modul de construire a costurilor
  • Responsabilitate față de acțiunile întreprinse și capacitate de a avea inițiative
  • Competențe digitale: navigare internet, Social Media, Microsoft Office, a programelor de comunicare (mail, messenger, skype, etc)
  • Să fii curios și dornic să te implici în proiecte noi. 

Ce oferim?

  • Mediu de lucru favorabil dezvoltării, într-o echipă profesionistă și prietenoasă
  • Bonusuri anuale de performanță la atingerea obiectivelor stabilite
  • Acces la training-uri și conferințe de dezvoltare profesională
  • Oportunitatea de a avansa profesional foarte rapid – dezvoltarea fiind una dintre valorile noastre fundamentale
  • Vei fi parte dintr-o companie cu tradiții și team-buildinguri memorabile
  • Mediu de lucru unde te vei simți în apele tale 

Contactează-ne

Te identifici cu rolul descris? Dă-ne șansa să te cunoaștem. Trimite CV-ul tău la adresa hr@indigo.md, indicând poziția pentru care aplici și la scurt timp te invităm la interviu.


moldovajob.md