Agenţia de publicitate anunţă loc vacant pentru postul de:

Media Manager

Cine suntem noi?
Indigo Grup este o agenție locală de comunicare, fondată în 2003, cu servicii complete și echipe multidisciplinare, orientate spre dezvoltare strategică: Echipa de Creație, Serviciu Clienți, Media, SMM și BTL & evenimente. În acest rol vei face parte din echipa media Maximize, afiliată la rețeaua internațională Mindshare.

Despre ce este acest rol?
Obiectivul acestui rol este să asiguri dezvoltarea și implementarea strategiilor media pentru campaniile TV și alte media, coordonând elaborarea planurilor și plasarea acestora, independent sau în colaborare cu membrii echipei.

Care sunt responsabilitățile cheie?

  • Asigurarea comunicării complete cu clienții pe parcursul inițierii și implementării campaniilor TV și alte media, pentru asigurarea implementării de succes a planurilor media;
  • Dezvoltarea strategiei media pentru campaniile TV și alte media, în baza brief-ului recepționat de la clienți;
  • Elaborarea prezentărilor captivante pentru clienți, în baza strategiei dezvoltate;
  • Prezentarea strategiilor/rezultatelor campaniilor/alte informații clienților și membrilor echipei;
  • Asigurarea implementării strategiilor aprobate, independent sau în colaborare cu membrii echipei;
  • Dezvoltarea media planurilor în baza brief-ului și media strategiei aprobate;
  • Plasarea publicității prin intermediul soft-urilor specializate;
  • Monitorizarea campaniilor, analiza acestora și optimizarea în baza media planului aprobat;
  • Raportarea săptămânală pe indicatorii media privind evoluția campaniilor publicitare;
  • Pregătirea rapoartelor complexe, care reflectă analiza competiției;
  • Elaborarea rapoartelor post-buy cu rezultate obținute, comentarii și sugestii de îmbunătățire;
  • Utilizarea datelor și resurselor disponibile pentru a efectua analize media;
  • Planificarea și coordonarea activităților planificatorilor media subordonați, în funcție de nevoile clienților;
  • Ghidarea și contribuția la dezvoltarea angajaților juniori;
  • Gestionarea facturilor recepționate de la furnizorii de servicii media și emiterea facturilor pentru clienți.
Ce competențe să deții?
  • Experiență dovedită într-un rol similar;
  • Abilități de comunicare eficientă – să poți primi și oferi feedback constructiv, pentru relații profesionale și durabile, atât cu clienții, cât și membrii echipei;
  • Abilitatea de gestionare a sarcinilor multiple, în timp util;
  • Cunoaștere avansată a instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint), pentru a putea elabora prezentări atractive și rapoarte eficiente;
  • Competențe de prezentare;
  • Cunoașterea soft-urilor - Ariana, K2 și Xplane;
  • Experiență anterioară în gestionarea/coordonarea membrilor de echipă va constitui un avantaj;
  • Abilități de scriere și comunicare în limba engleză la nivel avansat;
  • Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj.
Ce oferim?
  • Oportunitatea de a lucra cu clienți mari, atât naționali, cât și internaționali;
  • Acces la training-uri și conferințe de dezvoltare profesională;
  • Oportunitatea de a avansa profesional foarte rapid – dezvoltarea fiind una dintre valorile noastre fundamentale;
  • Bonus anual de performanță la atingerea obiectivelor stabilite;
  • Vei fi parte dintr-o companie cu tradiții și team-buildinguri memorabile;
  • Mediu de lucru unde te vei simți în apele tale.
Contactează-ne
Crezi că e timpul pentru o schimbare în viața ta? Acum o poți face! Trimite CV-ul la adresa hr@indigo.md, indicând poziția pentru care aplici, iar noi te invităm la interviu.

moldovajob.md