Angajăm:

Office manager

Obligațiuni și Responsabilități esențiale:
- Gestionarea documentelor de interes general ale companiei;
- Evidența corespondenței ( recepționare, înregistrare, ieșire);
- Responsabil de întocmirea rapoartelor interne și altor documente;
- Menținerea arhivei companiei și fișierele într-o manieră corectă și organizată;
- Elaborarea proceselor verbale la întâlnirile / ședințele companiei;
- Organizarea întâlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților și partenerilor;
- Asistarea directorul în activitatea sa zilnică / Urmărește agenda Directorului;
- Organizarea deplasărilor de serviciu ale directorului, rezervarea biletelor de călătorie, organizarea cazării în hotel;
- Asigură legătura permanentă a departamentelor.

Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor rusă, română, engleză - reprezintă un avantaj;
- Competența de lucru cu PC (Microsoft Word, Excel), Internet;
- Persoană responsabilă, punctuală, organizată, atenție la detalii, onestitate
- Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare;
- Capacitatea de a lucra în termeni limită și respectarea acestora.

Compania oferă:
- Pachet social integral
- Lucru în oficiu confortabil în sectorul Buiucani;
- Program de lucru de Luni-Vineri, de la 8:30-17:30, pauza de masă 1h.


moldovajob.md