Profilul clientului: Companie specializată în comerțul materialelor electrice, cu o istorie pe piață de 22 ani.
Beneficii:
- Posibilitatea de a implementa noi proiecte și colaborări
- Prânz gratuit asigurat de companie
- Automobil de serviciu
- Compensarea cheltuielilor de transport și telefonie mobilă
- Teambuilding-uri cu echipa
- Bonusuri de performanță
Responsabilități:
- Organizarea și coordonarea activității departamentului de vânzări
- Colaborarea cu clienții B2B și deplasarea în teren
- Urmărirea încadrării în buget și atingerea obiectivelor
- Dezvoltarea și propunerea soluțiilor pentru creșterea vânzărilor
Cerințe:
- Experiență într-o poziție anterioară minim 1 an
- Abilitatea de a negocia cu clienți B2B
- Cunoștințe de operare cu 1C
- Permis de conducere categoria B
- Responsabilitate și implicare
Orar de lucru: L-V, 8:00 - 17:00.
Două sâmbete din lună, 8:00 - 13:00.
Dacă te regăsești în condițiile acestui anunț, expediază CV-ul tău pe adresa hc@dad.md și noi te vom contacta imediat.