KRAGMAN GmbH, compania angro germană specializată în producere, vânzare și distribuirea produselor alimentare, își mărește echipa. Suntem în căutarea unui coleg/colege care să suplinească funcția de:

Manager achiziții

Cerințe:

  • Experiență minim 2 ani în poziție similară;
  • Experiență în vânzări;
  • Experiență în apeluri reci;
  • Cunoștințe și abilități tehnice;
  • Absolvent de studii superioare;
  • Bune abilități de comunicare, negociere și organizare;
  • Cunoștințe operare PC ( pachetul OFFICE);
  • Cunoașterea fluentă a limbii germane și română. Cunoașterea limbilor rusă și engleză reprezintă un avantaj;
  • Responsabilitate și capacitate de lucru în echipă;
  • Obligatoriu deținerea cetățeniei UE.

Responsabilități:

  • Achiziție produse din EU.
  • Selectarea noilor produse pentru piață.
  • Analiza și formarea prețurilor pentru clienți.
  • Întocmirea documentelor, rapoartelor intern și extern.
  • Recepționarea și expedierea comenzilor.
  • Comunicarea cu furnizorii și clienții.
  • Stabilirea contactului cu clienții potențiali prin telefon, construirea cooperării pe termen lung, efectuarea apelurilor de ieșire în scopul abordării noilor parteneri.
  • Organizarea transportului.
  • Negocierea și Pregătirea promoțiilor pentru clienți.
  • Implementarea și monitorizarea obiectivelor de vânzare și marketing.
  • Controlul îndeplinirii planului de vânzări.
  • Prezentarea rapoartelor de activitate după finalizarea vânzărilor. 

Noi oferim:

  • Program de lucru:  Luni-Vineri, grafic lucru 8.00 - 18.00;
  • Salariu fix + % din vânzări;
  • Dezvoltare profesională și consiliere;
  • Angajare oficială cu pachetul social inclus.

Dacă dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@kragman.de.
Vom fi bucuroși să vă vedem printre candidații noștri!


moldovajob.md