Cerințe:
- studii: superioare (contabilitate, finanțe);
- experiență de muncă: nu mai puțin de 5 ani într-o poziție similară;
- cunoștințe în contabilitate, a legislației fiscale și legislației muncii din R. Moldova;
- experiență profesională în domeniul vânzărilor cu amănuntul;
- organizarea și controlul activității departamentului de contabilitate;
- interacțiunea cu organele de control;
- pregătirea și prezentarea rapoartelor fiscale;
- obligatoriu cunoașterea limbii române și ruse;
- utilizator încrezut al computerului (Microsoft Office), cunoașterea programului 1C 8.
Responsabilități:
- organizarea și controlul activității departamentului de contabilitate;
- gestionarea evidenței contabile, fiscale și de gestiune;
- elaborarea și prezentarea rapoartelor fiscale și statistice în conformitate cu legislația în vigoare;
- participarea la inventarieri.
Calități personale:
- responsabilitate;
- acuratețe;
- punctualitate;
- abilități organizatorice.
Program de muncă stabil de 8 ore.
Locația: Pe teritoriul angajatorului.
Salariu bun.
**Pentru doritorii de a aplica, este necesar să trimiteți un CV însoțit de o poză personală la adresa electronică: iuncu.iulia@gmail.com
|