Obiectivul funcției – Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea legislației muncii Republicii Moldova
- Experienţa în domeniul resurselor umane min 1 an.
- Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei
- Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza constitue un avantaj,
- Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane
- Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului
- Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel)
- Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
- Abilităţi organizatorice;
- Capacitate de planificare și stabilire a priorităților;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacităţi de negociere;
- Atitudine pozitivă şi proactivă, spirit de echipă;
Responsabilităţi principale:
- Plasarea anunțurilor de angajare,
- Recrutarea și selectarea personalului pentru funcțiile vacante din cadrul companiei;
- Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea conformității acțiunilor, procedurilor și documentelor de resurse umane cu legislația în vigoare;
- Definirea și analiza proceselor de lucru din cadrul companiei;
- Elaborarea și documentarea proceselor de lucru inter-departamentale și intra-departamentale;
- Elaborarea, actualizarea și perfectarea documentației de domeniu în conformitate cu cerințele legale;
- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea procesului de recrutare și selecție a personalului;
- Elaborarea și implimentarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului;
- Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă
- Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
- Evidența tabelelor de pontaj
- Evidența graficului concediilor anuale de odihnă
- Implimentarea programelor de motivare a angajaților.
Noi oferim:
- Un pachet salarial motivant;
- Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare în cadrul unei companii internaționale;
- Lucru într-un colectiv prietenos;
- Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 - 17:00.
Așteptăm CV-urile dvs. la adresa cgutu@puratos.com, cu indicarea postului de muncă pentru care candidați.
|