Compania Business Analytics angajează:
|
Asistent / Office Manager
Salariu: negociabil Perioada: nedeterminată Locul de muncă: Birou de Avocați Localitatea: Chișinău, Republica Moldova.
Cerințe esențiale:
- studii superioare (preferabil în domeniul marketing, comunicare sau limbi străine);
- cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză;
- cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului și a programelor Office Microsoft;
- abilități bune de comunicare (corectă, clară și coerentă), planificare și organizare;
- confidențialitate, responsabilitate și inițiativă;
- autoinstruire și dezvoltare personală;
- zâmbet și bună dispoziție indiferent de anotimp.
Principalele atribuții:
- recepționarea apelurilor telefonice și a corespondenței;
- redactarea/traducerea și expedierea corespondenței de business (poștale și e-mail);
- scanarea, evidența și arhivarea actelor;
- gestionarea necesarului de birotică și consumabile;
- administrarea rețelelor de socializare;
- inițierea și gestionarea sarcinilor de marketing;
- întimpinarea și orientarea clienților;
- alte responsabilități stabilite de conducere.
Condiții și regim de muncă:
- mediu de lucru confortabil, birou;
- regim de lucru deplin (8h/zi), Luni-Vineri;
- oportunități de dezvoltare și creștere profesională;
- nivel corespunzător de salarizare (solicitarea se precizează în CV, fie se discută la interviu).
Doar persoanele care acceptă și corespund cerințelor, sunt rugate să expedieze CV + Fotografie + Scrisoare de intenție; la adresa: info@bsa.md
Selectarea va fi făcută în baza analizei CV-urilor, urmată de un interviu. Informații suplimentare pot fi obținute la aceeași adresă de e-mail.
|