Compania Business Analytics angajează:

Asistent / Office Manager

Salariu: negociabil
Perioada: nedeterminată
Locul de muncă: Birou de Avocați
Localitatea: Chișinău, Republica Moldova.

Cerințe esențiale:

  • studii superioare (preferabil în domeniul marketing, comunicare sau limbi străine);
  • cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză;
  • cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului și a programelor Office Microsoft;
  • abilități bune de comunicare (corectă, clară și coerentă), planificare și organizare;
  • confidențialitate, responsabilitate și inițiativă;
  • autoinstruire și dezvoltare personală;
  • zâmbet și bună dispoziție indiferent de anotimp.

Principalele atribuții:

  • recepționarea apelurilor telefonice și a corespondenței;
  • redactarea/traducerea și expedierea corespondenței de business (poștale și e-mail);
  • scanarea, evidența și arhivarea actelor;
  • gestionarea necesarului de birotică și consumabile;
  • administrarea rețelelor de socializare;
  • inițierea și gestionarea sarcinilor de marketing;
  • întimpinarea și orientarea clienților;
  • alte responsabilități stabilite de conducere.

Condiții și regim de muncă:

  • mediu de lucru confortabil, birou;
  • regim de lucru deplin (8h/zi), Luni-Vineri;
  • oportunități de dezvoltare și creștere profesională;
  • nivel corespunzător de salarizare (solicitarea se precizează în CV, fie se discută la interviu).

Doar persoanele care acceptă și corespund cerințelor, sunt rugate să expedieze CV + Fotografie + Scrisoare de intenție; la adresa: info@bsa.md

Selectarea va fi făcută în baza analizei CV-urilor, urmată de un interviu. Informații suplimentare pot fi obținute la aceeași adresă de e-mail.


moldovajob.md