Căutăm un asistent(ă) personal(ă) tânăr(ă), inteligent(ă) și foarte organizat pentru a îndeplini sarcini administrative personalizate pentru activități de management superior și de protocol.
În calitate de asistent personal, veți lucra îndeaproape cu directorul pentru a oferi suport administrativ. În acest rol, veți fi responsabil pentru programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței în numele directorului. De asemenea, s-ar putea să vi se solicite să faceți aranjamente de călătorie și să ajutați cu alte sarcini atunci când este necesar.
Pentru a vă asigura succesul ca asistent personal, ar trebui să prezentați abilități de ospitalitate și organizare.
Noi oferim:
- Salariu stabil și motivant.
- Angajare oficială.
- Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională.
Responsabilități:
- Gestionează calendarul de întâlniri, evenimente și/sau alte activități similare pentru director.
- Coordonează aranjamentele și itinerariile de călătorie/conferință.
- Efectuează cercetări și analize asupra problemelor specificate, după cum este necesar, și pregătește în mod independent scrisori și/sau rapoarte care nu sunt de rutină, care pot fi extrem de sensibile și confidențiale.
- Citește contractele și rezumă punctele cheie.
- Gestionează relațiile și procesele legate de administrarea biroului etc.
- Contactează oamenii în numele directorului pentru a programa întâlniri, aranjamente, apeluri telefonice etc.
Cerințe:
- Contextul financiar sau juridic este un plus;
- Excelent scris engleza si romana;
- Utilizator mediu de PC: Excel, PowerPoint, Word
Vă rugăm să ne transmiteți CV-ul: hr@fmd.md
Iți mulțumim pentru interesul față de oportunitatea noastră de carieră!
Despre companie:
FlagMAN-D oferă o gamă largă de servicii, contabilitate, analiză financiară, consultanță fiscală și implementare BI. Echipa noastră de experți se angajează să ofere clienților noștri cel mai înalt nivel de servicii și suport pentru a-i ajuta să-și atingă obiectivele financiare și de afaceri.