Сompanie internațională care oferă servicii de Outsourcing pentru clienții din toate colțurile lumii. Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.
Cerințe:
- Cunoașterea avansată a limbii române;
- Experiență în vânzări reprezintă un avantaj;
- Abilități excelente de comunicare;
- Orientare către rezultat
- Orientare către client;
- Rezistență la stress.
Responsabilități:
- Recepționarea apelurilor telefonice;
- Acordarea suportului necesar pe diferite aspecte solicitate;
- Soluționarea problemelor parvenite din partea clienților;
- Prelucrarea clienților care sunt interesați în serviciile noastre;
- Consultarea clienților existenți/noi referitor la produsele companiei;
- Identificarea și contactarea clienților.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-un birou confortabil;
- Contract de muncă oficial;
- Posibilități de creștere profesională;
- Salariu + bonus(de la 600$-3000$);
- Program de lucru: luni vineri 10:00-19:00;
- Oficiu în centrul Chișinăului;
- Oferim curs de instruire achitat.
Dacă sunteți dornic de activa într-o echipă profisionistă - Vă așteptăm cu drag!