CANDIDATUL IDEAL:
- Experiență relevantă în conducerea unei organizații și în managementul echipei, evidențiată prin rezultate și succese în domeniul respectiv.
- Cunoașterea in profunzime a pietei locale de afaceri.
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu - avansat (scris, citit, vorbit).
- Abilități de lider și capacități de motivare a echipei pentru a asigura o performanță excelentă în activitatea zilnică.
- Capacități excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interne și externe, pentru a dezvolta colaborări solide cu clienții și furnizorii noștri.
- Rezistență la stres, capacitatea de a lua decizii în timp util și de a rezolva problemele operative într-un mediu solicitant.
- Puternice abilități de organizare, cu atenție la detalii și capacitatea de a coordona activitatea echipei și a proceselor operaționale.
- Luarea de decizii individuale in ceea ce priveste gestionarea activitatilor companiei în vederea elaborării planurilor corespunzatoare in directia limitarii posibilelor consecinte ale acestor riscuri si sa numeasca responsabili pentru aplicarea planurilor respective.
SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Aproba procedurile de importanta generala pentru organizarea si derularea proceselor principale la nivel de firma
- Coordoneaza activitatile fiecarui manager al departamentelor gestionate : Juridic, Serviciu Control si Antifrauda, Serviciu Tehnologia Informatiei, Manager Administrativ si a Directorului General Ajunct
- Planifica si implementeaza noi proiecte/produse in conformitate cu planul de dezvoltare al companiei
- Stabileste obiectivele de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de Consiliul de Administratie
- Comunica obiectivele si urmareste ca acestea sa fie comunicate intregului personal
- Monitorizeaza trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
- Stabileste obiective personale si pentru top-management in stricta concordanta cu obiectivele firmei
- Aproba bugetul si rectificarile acestuia
- Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare si aproba bugetul final
- Aproba sistemul de raportare folosit pentru urmarirea realizarii bugetului
- Identifica oportunitati de afaceri
- Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare
- Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social
- Identifica modalitati de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei
- Identifica si atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
- Reprezinta firma in relatiile protocolare cu furnizorii, si alte organisme/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor firmei
- Asigura o buna imagine a firmei pe piata
- Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, organisme financiare si institutii guvernamentale din tara si din strainatate
- Dezvolta relatii pozitive cu persoane-cheie in vederea intaririi pozitiei firmei
- Asigura managementul firmei
- Comunica managementului valorile si obiectivele strategice ale firmei
- Stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor
- Participa la elaborarea si implementarea sistemelor de raportare si a sistemului de calitate
- Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine
- Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
- Identifica nevoile de recrutare si participa la selectia, integrarea si dezvoltarea managementului firmei
- Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
- Are grija sa mentina si sa pastreze imaginea favorabila si renumele Flex Financial
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Masina, laptop si telefon de serviciu.
Descrierea companiei
Cine suntem noi?
Povestea noastră începe în 2013 odată cu înființarea companiei City Cash. Nouă ani mai târziu, suntem MVFinance - grupul financiar internațional cu peste 3.000 de angajați și consultanți de credit, care reunește companii specializate în credit de consum din Europa de Est și de Sud. Serviciile financiare ale holdingului nostru sunt disponibile pe teritoriile a 6 țări europene: Bulgaria, România, Macedonia, Spania și Bosnia, și mai nou Republica Moldova. Compania noastră își extinde în mod constant portofoliul de produse și în prezent oferim 6 mărci de succes și recunoscute: CityCash, CreDirect, FinStart, FlexCredit, Creditero și Cash Point.
Toate produsele oferite de noi și amintite mai sus sunt produsul pregătirii de-a lungul deceniilor a oamenilor care fac parte din puzzle - ul familiei MVFinance, iar aceasta analogie nu este una întâmplătoare, deoarece, asemenea unui puzzle, fiecare dintre cei care fac parte din acest grup este o piesă importantă și necesară în imaginea de ansamblu, cât și în bunul mers al grupului. Continuând această analogie frumoasă, suntem în punctul în care ne dorim extinderea acestui puzzle și dorim să găsim “piesele” care au potrivirea perfectă cu cele ale grupului.
Suntem foarte bucurosi să ne deschidem și primul biroul Flex Credit în Republica Moldova, Flex Credit este o societate financiară nebancară multinațională , care adoptă o abordare radical diferită a creditării și a planificării financiare, fiind marca grupului ce a cunoscut un crescendo considerabil în România, Macedonia și Bosnia. De la produse și instrumente fără precedent, la servicii rapide și dialoguri deschise, suntem pregătiți pe deplin să sastisfacem necesitățile clientilor nostri la cele mai înalte standarde.
Ne mândrim ca suntem o echipa de profesionisti, ghidați de un sistem sănătos de principii și valori, bazate pe respect, integritate, transparență, unde work-life balance ul este respectat, gata oricând să pună la dispoziția clientilor noștri cele mai potrivite solutii de finanțare
Te asteptăm să te convingi că această chimie există.